Aspectul, care s-a conturat odată cu demararea reformei curriculare, reiese din perspectiva de organizare a evaluării în bază de competență, care a scos în evidență faptul că o evaluare fără criterii de evaluare nu are sens, indiferent dacă acestea sunt explicite sau implicite, astfel s-a ajuns la necesitatea elaborării unui sistem de referință pe care se întemeiază criteriile de evaluare.
La 10 februarie 2014 in incinta scolii noastre a fost organizat un seminar teoretico-practic cu scopul dezbaterii subiectului legat de importanţa instrumentarului în desfăşurarea activitaţii de măsurare şi apreciere a rezultatelor şcolare şi anume al "Referenţialului de evaluare a rezultatelor şcolare".
Astfel, colegii mei considera că referenţialul de evaluare este un un instrument de bază al evaluatorului dar şi a celui evaluat, pe care acesta trebuie să-l aplice în procesul de măsurare-apreciere a performanţelor elevilor şi care trebuie să se raporteze în momentul notării unui produs şcolar.
Consideram că referenţialul de evaluare este un document necesar şi util cadrelor didactice în evaluare progresului şcolar al elevilor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu